Müügitingimused

Veebipoe horden.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Horden OÜ (registrikood 16885259)

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete tarneaadress. Seejärel kuvatakse ekraanile makseviisid.

Valides makseviisiks "Arve e-posti" saab tasuda pangaülekandega vastavalt sisestatud e-posti aadressile saadetud arvele.

Valides makseviisiks "Pangamaksed Maksekeskusega" saab tasuda turvaliselt läbi Maksekeskuse pakutavate pangalinkide:

  • Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

Leping jõustub alates kogu tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipood ei arvelda sularahas.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Tarneviisid

Kaubad saadetakse kulleri- või transpordifirma kaudu kliendi poolt näidatud aadressile. Kaup antakse üle maja ees või krundi piiril. Kuller ei toimeta kaupa majja.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

NB! Automaatselt pakutud transpordihinnad ei ole lõplikud!
Transpordi hinnad kinnitab lõplikult horden.ee administraator.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-7 tööpäeva jooksul alates kauba valmimisest.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Kaupadele ise oma transpordiga järele tulles, tuleb tarneviisiks valida "Tulen ise järele". Info kauba kätte saamiseks on kuvatud tarneviisi juures ja saadetakse koos tellimuse kinnitusega meilile. Kaubale saab järgi tulla peale sellekohast kinnitusmeili saamist. 

Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

Tarbijal on õigus peale tellimuse eest tasumist, kuid enne kauba kohaletoimetamiseks kullerile andmist, oma tellimus tühistada, saates e-poe elektronposti aadressile info@horden.ee vastavasisulise teate koos tellimuse numbri ning oma panga arvelduskonto numbriga.

Peale tellimuse kättesaamist on tarbijal 14 päeva aega kaubaga tutvumiseks. Kui ostetud kaup tarbijale mingil põhjusel ei sobi, siis on tarbijal võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada, saates aadressile info@horden.ee vastavasisulise teate.

Taganemise avaldus peab sisaldama:

  • Ostja nimi
  • Tel. nr
  • E-post
  • Tellimuse number
  • Tagastamise põhjus

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik või tegemist on eritellimusega.

Tellimuse tagastamisega seotud kulud kannab tarbija, v.a. järgmisel juhtudel:
– Kui toode on kahjustusega, mida ei olnud võimalik välisel vaatlusel tuvastada ning mis ei ole tekkinud pakendi avamisel;
– Kui toode ei vasta tarbija tellimuses olevale tootele (s.t. ekslikult saadeti vale toode).

Tellimuse tühistamisel või tellimusest taganemise korral tagastatakse tarbijale ostu eest tasutud summa taganemisteatest ja kauba tagastamisest alates 14 päeva jooksul, millest Veebipoel on õigus rakendada transporditasu ning selle tagastavast summast maha arvestada.

Tagastamisele ei kuulu osutatud teenuste (transport, paigaldus, vana toote äravedu jms.) eest tasutud summad.

Tooted tuleb tagastada originaalpakendis. Tootepakend tuleb avada ettevaatlikult seda kahjustamata. Tagastatavad tooted (s.h tarvikud) peavad olema kasutamata ja rikkumata. Tarbijal on õigus tootega tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes ning tarbija vastutab tootega tutvumisel toote väärtuse vähenemise eest, kui tarbijana olete toodet kasutanud eeltoodust muul viisil. Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama tootepakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid – kaablid, kasutusjuhendid jne). Kui toode on ostetud kampaania korras, kus tootele on lisatud veel mõni toode, tuleb tarbijal tagastada kogu komplekt (st kõik tooted).

Kasutamise tunnustega toodete tagastuse puhul on Veebipoel õigus tagastusest keelduda või leppida kokku asja väärtuse vähendamise hüvitises. Juhul, kui tarbija ei ole nõus näidatud väärtuse vähenemisega, on tarbijal õigus kaasata toote väärtuse vähenemise kindlaks tegemiseks sõltumatu ekspert.

Tarbijal ei ole õigus taganeda talle spetsiaalselt tellitud eritoodetest. Samuti ei ole tellitavate toodete puhul tellimuse tühistamine ja toodete tagastamine võimalik. Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud toode on valmistatud eritellimusel ning arvestades tellija isiklikke vajadusi või tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt. (Näiteks toonitud värvid, mõõtu lõigatud tooted ja hügieenitarbed.)

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümber lükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@horden.ee või helistada telefonil: 53993860.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@horden.ee või helistada telefonil: 53993860.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.